جدیدترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی در مه زاد کالا

یک سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش

پیشتیبانی و خدمات پس از فروش تجهیزات آزمایشگاهی

با در اختیار داشتن شبکه‌ی تامین قطعات از کمپانی‌های تولید کننده و برخورداری از متخصصین مجرب، مه زاد کالا عملکرد دقیق و طول عمر بالای تمامی محصولات خود را تضمین می‌کند.

نماینده انحصاری تجهیزات آنالیتیکال SHIMADZU و CAMAG در ایران

مه زاد کالا به عنوان یکی از با سابقه‌‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه‌ تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی و به عنوان تنها نماینده رسمی برترین شرکت‌های تولید کننده تجهیزات آنالیتیکال‌ ، بالاترین سطح خدمات فروش و پس از فروش را ارائه می‌دهد.

کارشناسان مجرب و دوره دیده مه زاد کالا

کارشناسان بخش فروش و بخش فنی مه زاد کالا جهت خرید، نصب و راه اندازی تجهیزات، آموزش کاربری، سرویس و کالیبراسیون دستگاه‌ها، آزمون‌های استاندارد لوازم آزمایشگاهی و…آماده‌ی ارائه خدمات می‌باشند.

آشنایی با مه زاد کالا

شرکت مه زاد کالا به صورت گسترده آماده‌ی ارائه تجهیزات تحقیقاتی مرتبط با علوم زیستی و بیوتکنولوژی در زمینه‌های ژنومیک، پروتئومیک و متابولومیک، و همچنین تجهیزات آزمایشگاهی آنالیتیکال مدرن به منظور تولید داروهای ایمن مطابق با قوانین OQ/IQ و سایر مقررات اجرایی می‌باشد.

در صنایع غذایی، تلاش های بی وقفه در جهت حفاظت و بهبود سلامت و ایمنی محصولات غذایی امری ضروری است. در این فرآیند، تجهیزات بازرسی، آنالیز و ارزیابی نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند. دستگاه‌های ارائه شده توسط این شرکت تمامی الزامات بین المللی مرتبط به سلامت محصولات غذایی را به طور سختگیرانه بررسی می‌کنند.

حفاظت از منابع طبیعی نیازمند ابزارآلات و سازوکارهایی است که نه تنها با استاندارد‍‌های بهره وری و قوانین الزامی منطبق، بلکه از آنها نیز فراتر باشند. با توجه به نگرانی شدید در مورد بهبود و حفاظت از محیط زیست، شرکت مه زاد کالا درصدد ارائه برترین تجهیزات آنالیز زیست محیطی در ایران برآمده است.

تحقیق، توسعه و کنترل کیفیت در انواع زمینه‌های وابسته به شیمی، مانند پتروشیمی و پلیمر، پالایشگاه های نفت، گازهای صنعتی، آبکاری فلزات، فلزات پرداخت شده، نساجی، تولید انواع رنگ و جوهر، خمیر کاغذ، شیشه آلات، سیمان، سرامیک و سایر مواد غیر آلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ارائه سیستمی مبتنی بر استاندارد‌های بین المللی مانند ISO و ASTM و یا راه حلی سفارشی بنا به درخواست مشتری در شرکت مه زاد کالا امکان پذیر می‌باشد.

برخی از افتخارات و جوایز شرکت مه زاد کالا

مشتریان مه زاد کالا

فروش بیش از ۵۰۰۰ دستگاه به بزرگترین مراکز علمی، تحقیقاتی، سازمان ها و صنایع